Pagina's

2011 #2

Hardlopen: Afgelopen week ben ik weer een paar keer gaan hardlopen, het was echt heerlijk! Lekker in de het zonnetje - en in de regen - een aantal kilometers hard gerent. De eerste keer viel een beetje tegen, maar de keren die daarop volgde was het lekker om te lopen. Het begon een keer te regenen op het moment dat ik mijn schoenen aan wilde trekken, maar daar liet ik me niet door kennen natuurlijk. Na 2 minuten afwachten ben ik toch de regen in gelopen. Ik heb het gemist afgelopen maanden, maar de zin is terug.

Studie: Ik hoop dat ik weer wat van mijn lijstje af kan strepen. Gister tentamen nummer 2 van de 3 gemaakt. Het is nog even afwachten, want docenten zijn een beetje lui en willen tentamens hergebruiken en dus geen antwoordsleutel op BB zetten. Gisteren rustig met een studiegenootje nog de laatste dingen zitten leren - en natuurlijk even bijkletsen - waarna we vol goede moed aan het tentamen begonnen. Gisteravond viel ik wel even in een een leegte. De druk en last die van je afvalt na een tentamen periode is fijn, maar wat nu?

2 opmerkingen:

  1. Wat nu?! Lekker dingen doen die niet 'moeten '! Een hele avond oude DVD's kijken, uren rondzwerven op internet, een wandelingetje maken, of naar een museum gaan! :D Of gewoon lekker NIKS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, ik lees nu je reacties pas. Blijkbaar krijg ik daar geen melding van in mijn mailbox...

    Maar ik heb mezelf dit weekend lekker vermaakt met uitzendinggemist.nl. Het was heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen