Pagina's

Gisteren

Gisteren was speciaal, en bijzonder, en oh zó mooi!

Gisteren was:
Een dag van langzaam wakker worden. Ontdekken dat we blijkbaar een logeé hadden. Mijn nieuwe verslaving (=nagels lakken) ten goede doen, ik kreeg al bijna afkick verschijnselen. Blij zijn met mijn mooi gekleurde nagels. Meerdere keren mensen succes wensen. Mede muzikanten tegen komen in de stad/het dorp. Msn gesprekken voeren via de mail met een van mijn beste vriendinnetjes. Muziek maken en tot de conclusie komen dat ik vorder. Vol spanning mijn inleiding sturen naar mijn begeleider. Genieten van de zon. Uren naar muziek luisteren en naar dans en toneel kijken. In overtreding naar huis rijden en 2 keer de politie weten te omzeilen (was redelijk hilarisch). Kletsen, lachen en genieten.

Ik wil meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten