Pagina's

Voedsel: De tosti




Ik eet graag tosti`s, vooral als het brood niet vers meer is ben ik er altijd wel voor in. Ik vind het dan ook erg leuk om te variëren met het beleg, een tosti met alleen kaas vind ik tegenwoordig nogal saai. Hieronder een aantal variatie tips voor tosti`s.

Tip 1:

Dit is toch zeker wel mijn favoriet, vooral na het hardlopen.

Beleg:
- Banaan
- Honing
- Kaneel

Tip 2:

Dit is een variant die ik regelmatig tegenkom als ik ergens ga lunchen. Hij is ook erg lekker en goed thuis te maken.

Beleg:
- Pesto (het liefst natuurlijk zelf gemaakte..)
- Tomaat
- Mozarella

Tip 3:

Deze tosti eet ik niet zo heel vaak, omdat ik zo min mogelijk vis wil eten. Af en toe maak ik nog weleens een uitzondering.

 Beleg:
- Kaas
- Tomaat
- Zalm

Tip 4:

Kijk wat je in huis hebt en maak er wat van. Dit kan soms heerlijke combinaties opleveren!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten